۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد؛

راهپیمایی قزوینی ها درحمایت از اقدام سپاه علیه گروهک‌های تروریستی

راهپیمایی قزوینی ها درحمایت از اقدام سپاه علیه گروهک‌های تروریستی

قزوین- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین از برگزاری راهپیمایی مردمی در حمایت از اقدام سپاه پاسداران در انتقام از گروهک های تروریستی در منطقه خبر داد.

غلامحسن شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتقام از گروهک‌های تروریستی که در ماه‌های اخیر دست به چند جنایت بزرگ از جمله حمله به پاسگاه راسک و همچنین مردم انقلابی و مظلوم کرمان شده بودند یک مطالبه عمومی بود.

وی افزود: سپاه پاسداران در دو روز اخیر نشان داد که تعدی به این خاک و این مردم بی پاسخ نخواهند ماند و سربازان این ملت قاطعانه ترین پاسخ را به متجاوزین به امنیت مردم خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین تاکید کرد: در همین راستا پیمایی مردمی در حمایت از اقدام سپاه پاسداران در انتقام از گروهک‌های تروریستی در قزوین برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی همچنین در استمرار جمعه‌های خشم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، ادامه داد: این راهپیمایی مردمی به صورت همزمان در سراسر میعادگاه‌های نماز جمعه استان قزوین برگزار می‌شود.

شهسواری با اشاره به اینکه این راهپیمایی جمعه ۲۹ دی ماه بعد از نماز سیاسی جمعه در تمامی میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود، افزود: در قزوین نیز این راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه از مسجدالنبی (ص) به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: بدون شک مردم در این روز نیز مانند دیگر عرصه‌هایی که در میدان دفاع از انقلاب و کشور حضور داشتند، حضوری قدرتمند و با شکوه خواهند داشت.

کد خبر 5996931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha